1.პროექტის სახელწოდება
|
მათემატიკური მოგზაურობა ჰარმონიის
სამყაროში.
|
2.პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2წინადა-
დებით:
|
მოსწავლემ დაამყაროს უშუალო კავშირი გარე სამყაროს ფაქტებთან და მოვლენებთან.
|
3.პროექტის აქტუალობა:
|
მოსწავლეები ეცნობიან კავშირს ხელოვნებასთან, ეცნობიან მათემატიკურ
გამოყენების ნიმუშებს, მათემატიკურ კანონზომიერებათა ამოცნობას ხელოვნების
ნიმუშებში.
|
4.პროექტის მიზნები:
|
დაგეგმოს საკუთარი ქმედებები და დრო,
დამყაროს კონტაქტი სხვადასხვა ადამიანებთან.
|
5.მონაწილეთა ასაკი:
|
მეათე კლასი.
|
6.ვადები/ხანგრძლივობა:
|
8დღე.
|
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,
რაც შეიძლება შეიქმნას:
|
გაეცნობიან მოსწავლეები კავშირს არქიტექ-
ტურასთან, იფართოებენ თვალსაწიერს
ეცნობიან გარემომცველი სამყაროს სილამა-
ზისა და ჰარმონიის ზოგიერთ კანონს,
ნაშრომის შესრულებას და პრეზენტაციას.
|
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი
რესურსები:
|
მათემატიკის წიგნები, ინტერნეტით
|
9.პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
|
მოსწავლეებს ეძლევად4დღე იმისათვის
რომ მოიძიონ ინფორმაცია და მოახდინონ
შემდეგ მათი შეჯერება და ანალიზი.
თითოეულ მოსწავლე მითითებული
ლიტერატურისა და ინტერნეტით აგროვებს
მონაცემებს 2დღის განმავლობაში.
.
შემდეგ მათ აქვთ 2დღე იმისათვის, რომ მოახდინონ ერთმანეთში ამ მოპოვებული
ინფორმაციების გაზიარება რის შემდეგაც ჯგუფი ამზადებს პრეზენტაციას.
|
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/
ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
|
ხელოვნებასთან, მუსიკასთან, ისტთან.
|
11.პროექტის
ხელმძღვანელი(მასწავლებელი):
|
გიული წილოსანი
|
12.ხელმძღვანელის
ელ.ფოსტა:
|
Giuliwilosani1951@gmail.com
|
Tuesday, September 9, 2014
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment